lördag, juni 07, 2008

Länkdump om sociala medier

Här kommer en snabb länkdump med inlägg om sociala medier eftersom jag inte hunnit läsa dem än:

Inleder länkdumpen med två länkar från JMW Kommunikation:
* Socialamedierevolutionen är ett faktum
* Sex eller sociala medier? Vilket väljer du? (Uppföljnig på den tidigare länken)

* Text 100 - Vem äger social media på företaget? (Ganska jobbrelaterat för mig)

Två från TechCrunch:
* Old Media Still Needs to Get Over its Control Issues
* PR Secrets for Startups (Bland annat om web2.0-pressmeddelanden)

* Avslutar med en länkdump från Researcher.

Jag borde kunna ta mig tid att läsa dem såhär när det är en långhelg, men jag är fullt upptagen med att blogga och propagera om FRA-förslaget och alla dess skadeverkningar på demokratin och de riksdagsledamöterna. (dessutom har jag varit utomhus lite i det fina vädret...)

Läs det jag skrivit på bloggen hittills om det galna FRA-förslaget, eller läs mer på Knuff.se.

Inga kommentarer: