tisdag, oktober 20, 2009

Godis gör mig glad

Dagmar gjorde mig glad häromdagen. I brevlådan låg det ett godispaket. Och det var inte vilket godis som helst, utan en påse av detta limited edition-godiset som gjordes i samband med Christer Fuglesangs rymdfärd för ett tag sedan:

Dagmar hade nämligen en utlottning på sin blogg:

I’m back & celebrating with unique space candy that you can win!

Och vann, det gjorde jag. Tack igen Dagmar! :-)

Ahlgrens bilar gör mycket roliga varianter på sin produkt nu, bland annat "Rosa rattar", som Scaber Nestor skriver om. Det funkar tydligen bra som isbrytare på en dejt. Sofia Arkelsten: skriver också i sitt inlägg: Dagligvarusvepet.

Avslutar med ett klipp med Tage Danielsson:

2 kommentarer:

Fia sa...

Det är oerhört coolt att äga en påse rymdbilar. Var stolt! :)

Markus "LAKE" Berglund sa...

Tack Sofia!

Jag har lite bryderier bara - jag vill ju veta hur de smakar, samtidigt vill man ju inte bryta plasten på ett så originellt godis...